تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوپتگی: جنگندگی با خشونت تفاوت دارد/ باید مراقب خودمان باشیم

سرمربی تیم ملی اسپانیا از عملکرد شاگردانش رضایت کامل دارد.

 به گزارش کاپ، خولین لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از برتری 4 بریک تیمش مقابل رژیم صهیونیستی در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

او گفت: مقابل یک تیم چند ملیتی و عجیب وغریب، خوب بازی کردیم و حریف هم اصلا مقابل ما دست و پا بسته نبود. هر بازی یک قدم به سمت جام جهانی 2018 روسیه است و در هر بازی باید با تمام قدرت وارد میدان شویم. از بازیکنانم همیشه می‌خواهم اتحاد را فراموش نکنند و اجازه ندهند اتفاق جام‌جهانی 2016 بار دیگر برای ما تکرار شود.خوشبختانه اتفاقی رخ نداد و بدون مشکل از این بازی عبور کردیم. باید مراقب همه چیز باشیم. رویکرد خشن، ممکن است در بازی‌های آینده بار دیگر ما را به دردسر بیندازند. روحیه جنگنده داشتن با خطای بی‌مورد انجام دادن خیلی تفاوت دارد.

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوپتگی: جنگندگی با خشونت تفاوت دارد/ باید مراقب خودمان باشیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..