تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدارهایی درباره پایان مرحله نخست سفرهای نوروزی

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر، در اطلاعیه ای آورد: «از دستگاه‌های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر و واحدهای تابعه استانی مصرانه درخواست می‌شود بر نحوه خدمات‌رسانی کلیه پایانه‌های زمینی، ریلی، و هوایی، شرکت‌های حمل‌ونقل، اماکن خدمات اقامتی و بین‌راهی و پایگاه‌های امدادی نظارت دقیق به عمل آورده تا موجبات رضایتمندی مسافرین محترم که در این مرحله سفر خود را به پایان رسانده و به شهرهای خود باز می‌گردند فراهم شود.

آمادگی و هماهنگی ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها در ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی و همکاری و مشارکت مردم با خدمت‌گزاران امر سفر مطلوب ارزیابی شده و لازم است نظارت و کنترل موجود بر واحدها و مراکز خدماتی مرتبط با سفر را با قوت فعلی حفظ و استمرار یابد.

با توجه به وضعیت آب‌وهوایی، تمرکز و تردد پرحجم مسافران در برخی شهرها و مقاصد رایج گردشگری و نظر به وجود جاذبه‌های دیدنی در سراسر میهن اسلامی، توصیه می‌شود برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی لازم در خصوص معرفی مناطق کمتر دیده شده و توزیع منطقی سفر در سراسر کشور مدنظر قرار گیرد.

ضمن بررسی شکایات و انتقادات واصله در خصوص نحوه عملکرد تأسیسات و مؤسسات گردشگری برنامه‌ریزی لازم برای رفع نواقص و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده در دستور کار قرار گیرد.

همچنین شماره 09629 به عنوان سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخ‌گویی به شکایات در خدمت مسافران است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدارهایی درباره پایان مرحله نخست سفرهای نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..