تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک هزار و 122 نفر در شهرستان کرمانشاه نامزد نمایندگی شوراها شدند

فضل الله رنجبر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: از مجموع داوطلبان نمایندگی شوراهای اسلامی شهرو روستا، یک هزار و 72 نفر مرد و 50 نفر نیز خانم هستند.
وی ادامه داد: تاکنون برای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در پنج روزی که از کار ثبت نام می گذرد، 190 نفر کاندید شده اند.
رنجبر خاطرنشان کرد: روز گذشته (جمعه) 339 نفر با مراجعه به فرمانداری کرمانشاه و بخشداری های شهرستان ثبت نام کردند که 29 نفر در حوزه شهری کرمانشاه، کوزران، ماهیدشت و هلشی بودند.
فرماندار کرمانشاه گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان روز گذشته در حوزه شهری 27 نفر آن ها را آقایان و 2 نفر را نیز بانوان تشکیل دادند.
وی همچنین یادآوری کرد: 310 نفر نیز از روستاهای بخش‌های کوزران، مرکزی، ماهیدشت، فیروزآباد و بیلوار ثبت نام کردند که 300 نفر آن ها آقا و 10 نفر نیز خانم بودند.
رنجبر در پایان اظهار کرد: پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک هزار و 122 نفر در شهرستان کرمانشاه نامزد نمایندگی شوراها شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..