تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود دلالان به بازار میوه

رئیس اتحادیه میوه و تره بار گفت: بدلیل ذخیره سازی و توزیع نامناسب میوه شب عید دلالان با افزایش قیمت وارد بازار میوه شدند.

حسین مهاجران در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، افزود: توزیع میوه شب عید تا 30 اسفند در میادین میوه و تره بار توزیع شد و امسال مقداری از پرتقال شرق مازندران سرما زده بود و ما در ذخیره سازی و توزیع میوه شب عید خوب عمل نکردیم.

وی ادامه داد: تعطیلی میادین میوه و تره بار و تردد نکردن کامیون ها فضا را برای دلالان میوه باز کرد و باعث افزایش قیمت پرتقال شد.

مهاجران تصریح کرد: چرا پرتقال مصری هر کیلو 10 هزار تومان و پرتقال سرمازده ترکیه هر کیلو 6 هزار تومان در ظرف های ایرانی وجود دارد.

وی تاکید کرد: سردخانه های غرب کشور مملو از سیب است و باید به بازار عرضه کنند تا قسمت سیب کاهش یابد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار تصریح کرد: قیمت جهانی تمام شده موز 3200 تومان است و یک ماه قبل از عید 1000 تومان افزایش پیدا کرد.

وی تاکید کرد: 4 عامل توزیع میوه ذخیره شب عید در میادین به خوبی عمل نکردند و باعث بروز تخلف در سطح کشور شد.

وی افزود: اگر واحدی اقدام به گران فروشی کند و تخلف آن محرز شود پروانه آنها باطل می شود.

مهاجران ادامه داد: بازرسین اتحادیه صنف شکایت ها را در سطح شهر پیگیری می کنند و در صورت تخلف به تعزیرات معرفی می کنند.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار با اشاره به تعداد اندک بازرسین اصناف گفت: برای نظارت علاوه بر بازرسین اتاق اصناف، تعزیرات هم نقش دارند و بازرسین ما در سطح شهر محدود به 6 تا 7 نفر هستند.

وی با اشاره به اینکه از 5 فروردین میوه در میادین میوه و تربار عرضه می شود گفت: با توزیع میوه در میادین میوه و تره بار بازار آرام می شود و با ورود میوه های نوبرانه و ملون حجم خرید میوه زمستانه کم می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود دلالان به بازار میوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..