تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحصیل بیش از یک هزار دانشجو در علوم پزشکی ارتش

تحصیل بیش از یک هزار دانشجو در علوم پزشکی ارتشامیر سرتیپ محمدحسین لشگری رییس دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تحصیل بالغ بر یک هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در این دانشگاه گفت: در حال حاضر مقطع دکترای عمومی ما شامل داندان پزشکی، پزشکی عمومی، مقطع تخصصی نیز در برگیرنده رشته‌های داخلی، جراحی، طب هوافضا و طب اورژانس، بیهوشی، توانبخشی و طب فیزیکی می‌شود.

و‌ی بیان کرد: هم اکنون مجموعا ۵ دانشکده در دانشگاه علوم‌پزشکی ارتش جمهوری اسلامی در حال فعالیت هستند که رشته‌های پزشکی، پیرا پزشکی، دندان پزشکی، هوافضا و پرستاری را به طور مجزا با اموزش‌های ویژه نظامی در بر می‌گیرد. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با نگاهی گذرا به پیشرفت‌های پزشکی کشورمان، رشد چشمگیر علوم پزشکی تا سال جاری با دانش ۳۹ سال قبل کاملا مشهود است و دراین میان با توجه به تجربه جنگ تحمیلی، و موقعیت جغرافیایی زیستی و منطقه‌ای کشورمان، آموزش پزشکان و متخصصین ورزیده که از هر جهت بتوانند وضعیت مصدومان حوادث و سوانح ناشی از عوامل طبیعی و غیر طبیعی را کنترل کنند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

لشگری اظهار داشت: نه تنها امروز در دنیا از نظر قوای پزشکی و تولید دارو در دنیا کم نداریم بلکه آموزش پزشکان ویژه در دانشگاه‌های علوم پزشکی نظامی چندین برابر به این قوا می‌افزاید. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحصیل بیش از یک هزار دانشجو در علوم پزشکی ارتش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..