تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحصیل در این دانشگاه‌ها شما را به شرکت های بزرگ فناوری متصل می کند+ تصاویر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رتبه بندی دانشگاه ها به لحاظ کیفی و ارائه خدمات آموزشی برای بسیاری از دانشجویانی که به دنبال یادگیری آخرین مطالب روز دنیا در رشته های مختلف هستند و خدمات و امکانات آموزشی نیز برای آنها از بعد دیگری حائز اهمیت است آنها را به سمت تحقیق در خصوص دانشگاه های مختلف جهان در رشته مورد علاقه شان می کشاند.


فراگیری علوم رایانه در دوران دهکده جهانی و عصر ارتباطات به دلیل گستردگی نفوذ این رشته در نوع ارتباطات مردم برای بسیاری جذاب است و آنها را ترغیب می کند تا با تلاش برای ورود به دانشگاه های مطرح جهان در این رشته در طراز اول علوم رایانه ای قرار گیرند و در ادامه به شرکت های بزرگ فناوری راه پیدا کنند. موسسه تکنولوژی ماساچوست به عنوان برترین دانشگاه علوم رایانه ای جهان در رتبه بندی QS توانسته است از 100 امتیاز، 93.8 امتیاز به خود اختصاص دهد، همچنین دانشگاه استنفورد در این رتبه بندی امتیاز 93.2 را کسب کرده و امتیاز 92.5 نیز به دانشگاه آکسفورد تعلق دارد.

در ادامه این خبر دانشگاه های علوم رایانه ای مطرح جهان برای شما نمایش داده خواهد شد که رتبه های آنها از 80 تا 94 است.

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحصیل در این دانشگاه‌ها شما را به شرکت های بزرگ فناوری متصل می کند+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..