تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵۳ هزار نفر در مدارس شهرستان گناوه اسکان یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالناصر غلامی جمعه‌شب در بازدید از وضعیت اسکان در مدارس شهرستان گناوه ضمن نظرسنجی از مهمانان در خصوص نیازها و کاستی‌ها اظهار داشت: نواقص به مسئولان ستاد ارجاع داده شود تاسریعا برای رفع آنها اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: از اینکه همکاران فرهنگی در ایام عید استان بوشهر و به‌ویژه شهر توریستی گناوه که یک شهر خاص در استان است را برای گردش وتفریح انتخاب می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: از ۲۸ اسفندماه تا چهارم فرودین‌ماه تعداد هفت هزار و ۹۶۳ خانواده با ۵۳ هزار و ۳۹۹ نفر در شهرستان گناوه اسکان داده شده‌اند.

وی از پنج مدرسه حضرت رقیه(س)، هنرستان هاجر، فرزانگان ۲ و تیموری در گناوه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان گناوه در ایام نوروز یکی از پرترددترین نقاط استان بوشهر است که در روزهای اخیر شاهد ازدحام بالایی برای اسکان در مدارس هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵۳ هزار نفر در مدارس شهرستان گناوه اسکان یافتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..