تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهوری بولیوی:سازمان کشورهای آمریکایی همانند یک مستعمره عمل می‌ کند

به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری اروپاپرس، مورالس در حالی‌ این اظهارات را در صفحه توییتر خود منتشر کرد که یک گروه متشکل از 14 کشور آمریکایی ، پنجشنبه شب در بیانیه مشترکی خواهان ارائه یک جدول زمانی‌ انتخاباتی و آزادی زندانیان سیاسی از سوی دولت ونزوئلا به ریاست «نیکلاس مادورو» شدند.
وی از سوی دیگر در توییت خود اعلام داشت که جنبش های اجتماعی ضد امپریالیستی از انقلاب های دموکراتیکی دفاع خواهند کرد و در همین راستا ، بر حمایت خود از ونزوئلا برابر حملات امپریالیستی که از طریق سازمان کشورهای آمریکایی به دنبال بی‌ ثبات کردن منطقه هستند، تاکید کرد.
همچنین مورالس ابراز داشت که انقلاب مقابل امپریالیسم، آزادی ملت است و میراث سیمون بولیوار، هوگو چاوز و فیدل کاسترو، فرمان های عالی‌ هستند و ترک نمی‌ شوند.
بنا بر این گزارش، کشورهای آرژانتین، برزیل، کانادا، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، گواتمالا، هندوراس، مکزیک، پاناما، پاراگوئه، پر ، آمریکا و اروگوئه با امضای بیانیه مشترک اعلام کردند ما معتقدیم که فورا و به عنوان یک اولویت، به آزادی زندانیان سیاسی رسیدگی شود ، مشروعیت تصمیمات مجلس ملی‌ بر اساس قانون اساسی‌ به رسمیت شناخته شود و یک جدول زمانی‌ انتخاباتی که شامل انتخابات به تعویق افتاده شود، تعیین گردند.
این سند ، اشاره دارد که تعلیق یک کشور عضو ، همانطوری که در خود منشور دموکراتیکی بین آمریکایی درج شده ، آخرین راه حل است و قبل از این تصمیم باید همه تلاش های دیپلماتیکی در یک مدت زمان معقول انجام گرفته باشند.
در بیانیه مذکور ، همچنین بر جدایی قوا و اجرای قوانین و مقررات تاکید شده است .
شبد*5*491**9122* انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهوری بولیوی:سازمان کشورهای آمریکایی همانند یک مستعمره عمل می‌ کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..