تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حال و روز این روزهای موزه لوور چطور است؟

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال 1793 بود که موزه لوور با تمرکز بر هنر، فرهنگ و تاریخ بشر پس از جمع آوری بیش از 35 هزار اثر هنری از دوران ما قبل تاریخ از سراسر جهان پرداخت و آن ها را در هشت بخش مختلف برای بازدید کننده ها آماده کرد. مجموعه ای که با داشتن معروف ترین آثار هنری، تاریخی و سالانه بیش از 9.5 میلیون نفر ورودی رتبه اول در تعداد بازدید کنندگان را از آن خود کرده است. رونقی که تا قبل از شروع حملات  تروریستی سال 2015 همچنان حفظ و در صدر قرار داشت.

اما به تازگی خبری از افول رونق این موزه به گوش می رسد، به گفته مسئولان در پایان سال 2016 بازدید از این موزه با کاهش 20 درصدی روبرو و تعداد بازدید کنندگان به 7.3 میلیون نفر در سال رسیده است.

گفتنی است؛ نوامبر سال 2015 در پی حملات تروریستی به فرانسه 129 نفر از شهروندان کشته و صدها نفر زخمی شدند. ماه جولای نیز 86 نفر در شهر نیس کشته شدند.

حال و روز بازدیدکنندگان موزه لوور چطور است؟ حال و روز بازدیدکنندگان موزه لوور چطور است؟ حال و روز بازدیدکنندگان موزه لوور چطور است؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حال و روز این روزهای موزه لوور چطور است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..