تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چینی ها6فروردین به ایران می آیند/دیدارتاج با رییس لیپی درتهران

شنبه، 5 فروردین 1396 ساعت 04:352017-03-25ورزشي

چینی ها قرار است روز ششم فروردین ماه به تهران سفر کنند و رییس فدراسیون فوتبال این کشور نیز اعضای تیم ملی فوتبال این کشور را همراهی خواهد کرد و جلسه ای هم با تاج دارد.

- تیم ملی فوتبال چین برای دیدار با تیم ملی ایران ششم فروردین ماه به تهران سفر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی مقابل قطر با پرواز چارتر دوحه را ترک کرد تا به تهران بیاید و آماده دیدار با چین شود.

چینی ها نیز قرار است روز ششم فروردین ماه به تهران سفر کنند و رییس فدراسیون فوتبال این کشور نیز اعضای تیم ملی فوتبال این کشور را همراهی خواهد کرد و جلسه ای هم با تاج دارد.

تیم چین حریف بعدی تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی است که هدایت این تیم را مارچلو لیپی بر عهده دارد.


کلید واژه ها: تیم ملی فوتبال - تیم ملی - رییس فدراسیون فوتبال - فوتبال - فدراسیون فوتبال - تهران - رییس فدراسیون - کشور - فدراسیون - دیدار - تیم ملی ایران - چینی - مارچلو لیپی - ایران - جام جهانی - تابناک - گزارش - جهانی - پرواز - دوحه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چینی ها6فروردین به ایران می آیند/دیدارتاج با رییس لیپی درتهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..