تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوراللهی:با نقشه قبلی از پرسپولیس نرفتم/ الان پیشمانم

شنبه، 5 فروردین 1396 ساعت 04:352017-03-25ورزشي

من هیچ وقت برای هیچ کس نقشه نکشیدم و اگر کسی چنین تصوری دارد، لابد خودش برای هر کاری نقشه می کشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از مجله آلبوم ورزشی، احمد نوراللهی و امید عالیشاه سرنوشت غم انگیزی داشتند؛ 2 بازیکنی که در پرسپولیس کم بازی می کردند، به تراکتور رفتند تا در یک محیط جدید دوره تازه ای را آغاز کنند اما دوره تازه برای آنها از آنچه حتی بدبین ترین آدم ها هم تصور می کردند کوتاه تر بود.

نامه محکومیت تراکتور از حضور در پنجره نقل و انتقالات زمستانی آنها را از بازی در تیم جدیدشان محروم کرد و خیلی ها گفتند حق شان بود! چرا؟ چرا این بلا حق امید عالیشاه و احمد نوراللهی بود؟ جواب این سوال و چندین و چند سوال دیگر را از زبان احمد نوراللهی بشنوید.

قرار بود این گپ و گفت که در قالب محاکمه سربازهای پرسپولیس تنظیم شده، همزمان با نوراللهی و عالیشاه باشد اما امید بنا به دلایلی که برای خودش مهم است و برای ما قابل احترام، از شرکت در این گفت و گو خودداری کرد و این شما و این هم محاکمه احمد نوراللهی.

درباره شما یک تصوری که وجود دارد این است که شما علیه پرسپولیس نقشه کشیدید و از این تیم رفتید اما ضرر کردید؟ یعنی متهم هستید به این که دست پرسپولیس را خالی کردید؟
کلید واژه ها: پرسپولیس - امید عالیشاه - عالیشاه - نقشه - تراکتور - نقل و انتقالات - بازی - محاکمه - امید - ورزشی - خبرگزاری - جدید - انتقالات - زمستانی - پنجره - گزارش - آلبوم - میزان - محروم - محیط - زبان - نامه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوراللهی:با نقشه قبلی از پرسپولیس نرفتم/ الان پیشمانم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..