تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی کوتاه کردن مو، گران تمام می شود

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه دیلی میل انگلستان در مطلبی به ابتکار آرایشگر استرالیایی برای ساکت کردن گریه نوزادان پرداخت. این آرایشگر، از والدین کودکانی که موقع اصلاح موهای سر گریه کنند، ده دلار بیشتر پول می گیرد. از این رو پدر و مادر کودک تلاش می کنند تا به هر شیوه ای فرزند خود را آرام کنند تا مجبور به پرداخت مبلغ اضافی نشوند.

گفتنی است؛ این اقدام آرایشگر استرالیایی مورد انتقاد بسیاری در فضای مجازی قرار گرفت و برخی از کاربران با نوشتن حتما خودت فرزندی نداری که چنین کاری می کنی یا اینکه هیچ کسی موافق کار شما نیست خشم و انزجار خود را از این حرکت نشان دادند.

وقتی کوتاه کردن مو، گران تمام می شود

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی کوتاه کردن مو، گران تمام می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..