تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات تصادف در جاده نیشابور – مشهد فروردین ۹۶ / عکس و فیلم

متاسفانه در چهارمین روز از فروردین ۹۶ شاهد انتشار خبری ناراحت کننده در مورد تصادف در محور نیشابور – مشهد بودیم که تعداد کشته شدگان تصادف در جاده نیشابور – مشهد و تعداد مجروحان تصادف در جاده نیشابور – مشهد قابل تامل است. در این مقاله از پورتال وهاران به جزییات این خبر پرداخته ایم.

جزییات تصادف در جاده نیشابور - مشهد فروردین 96 / عکس و فیلم

تصادف ۸۰ خودرو در جاده نیشابور – مشهد

تصاویری از لحظات اولیه تصادف زنجیره ای ۸۰ خودرو در اتوبان مشهد به نیشابور در اثر مه شدید
در تصادف وحشتناک زنجیره‌ای ده‌ها خودرو در اتوبان مشهد – نیشابور، تاکنون ۴۹ نفر مجروح و یک نفر کشته شدند.

دانلود فیلم تصادف در جاده نیشابور مشهد ۴ فروردین ۹۶

یک کودک در تصادف زنجیره‌ای اتوبان مشهد کشته شده‌است.
تعداد مصدومان و کشته شدگن تصادف نیشابور مشهد
پیرحسین کولیوند درباره وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور مشهد-نیشابور گفت: این حادثه به علت مه غلیظ ساعاتی پیش در محور مشهد-باغچه به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه علت حادثه مه غلیظ گزارش شده است، افزود: تاکنون ۶۳ مسافر در اثر این حادثه مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داده است.

سرپرست اورژانس کشور خاطرنشان کرد: ۵۷ مصدوم توسط اورژانس در حال انتقال به بیمارستان هستند و ۶ نفر در محل درمان شدند؛ همچنین ۹ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات تصادف در جاده نیشابور – مشهد فروردین ۹۶ / عکس و فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..