تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویترز: جمهوریخواهان طرح برچیده شدن اوباماکر را پس گرفتند

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از دستیاران جمهوریخواه در مجلس نمایندگان آمریکا گفت پل رایان، رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان طرح جمهوریخواهان را درمورد برچیده شدن « اوباماکر »‌ یا همان قانون بیمه خدمات درمانی باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا پس گرفته است و رای گیری درمورد این طرح که قرار بود عصر روز جمعه برگزار شود ، انجام نخواهد شد.

بر این اساس، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت ما از آراء کافی برای جایگزین کردن طرح اوباماکر برخوردار نبودیم.

در همین حال خبرنگار واشنگتن پست به شبکه ام اس ان بی سی گفت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد طرح خدمات درمانی در آینده نزدیک بار دیگر مطرح نخواهد شد و تلاش در خصوص این طرح فعلا پایان یافته است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویترز: جمهوریخواهان طرح برچیده شدن اوباماکر را پس گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..