تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی مجموع سن دو دروازه‌بان دیگر ایتالیا از بوفون کمتر است!/ آقای محبوب 1000تایی می‌شود

وقتی مجموع سن دو دروازه‌بان دیگر ایتالیا از بوفون کمتر است!/ آقای محبوب 1000تایی می‌شود

ورزش > فوتبال جهان - جان لوییجی بوفون امشب هزارمین بازی حرفه‌ای خود را تجربه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جان لوییجی بوفون دروازه بان محبوب و تمام نشدنی باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا امشب رکوردی جالب و دست نیافتنی را به نام خود ثبت می کند. بوفون جمعه شب و در مقابل آلبانی برای هزارمین بار در دوران حرفه ای خود دستکش به دست کرد و پا به مستطیل سبز گذاشت و از قفس توری اش حفاظت کرد. جان لوییجی افسانه ای 220 بار برای پارما، 168 بار برای لاجوردی پوشان و 612 بار برای یوونتوس به میدان رفته است و رکوردی بی نظیر را به خود اختصاص داده است.

دیگر نکته جالب درباره بوفون این است که مجموع سن دو دروازه بان دیگر تیم ملی ایتالیا از سن دروازه بان اول و کاپیتان این تیم کمتر است. الکس مرت از تیم اسپال(سری بی) 20 ساله است و دونارما،دروازه بان اول میلان هم 18 ساله است اما بوفون با 39 سال، سنی بیش از این دو نفر دارد.

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی مجموع سن دو دروازه‌بان دیگر ایتالیا از بوفون کمتر است!/ آقای محبوب 1000تایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..