تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلاصه قسمت آخر سریال تحمل کن دلم “Dayan Yuregim”+تصاویر

خلاصه قسمت آخر سریال تحمل کن دلم “Dayan Yuregim”+تصاویر

الوان زنی است که به همراه شوهرش طاهر،  و دوفرزندش در محله ای فقرنشین در حال زنده مانی است.  او در پلی کلینیک محله به عنوان پرنسل سلامت  کارمیکند و در اوقات بیکاری به شوهرش طاهر که بازاریاب است کمک میکند.

ولی طاهر یک مرد ظالمی است و زنش الوان را کتک میزند. روزی پسرش سلیم که  او را دیوانه وار دوست دارد در حال توپ بازی در محله تصادف میکند. درحالی که الوان و دخترش نگران سلیم هستند که زنده می ماند یانه، پی میبرند که پدر سلیم با خانواده ای که بانی تصادف است همکاری کرده است.

خلاصه داستان سریال تحمل کن دلم

 آخر سریال تحمل کن دلم

تصادف را  پسر خانواده ی ثروتمند شانال ها،  عاطف،  انجام داده ولی یک نفر دیگر گناه آن را به گردن گرفته است. الوان با یک وکیل خبره وباتجربه ای به نام فوعات آشنا میشود و او وکالت این موضوع رابرعهده میگیرد.

سریال ترکی تحمل کن دلم

 سریال تحمل کن دلم

فوعات مشکلات متفاوتی دارد او با زنش آیسون ازدواج مشکل دار و غمگینی دارد،  او یک دختری  به اسم نازلی هم دارد که بیشتر ازهمه او از این ازدواج تاثیر پذیرفته است. فوعات که با کمک الوان دخترش را به زندگی کردن مشتاق کرده است بزرگ ترین حامی الوان در مبارزه ی زندگی اش خواهد بود

خلاصه قسمت آخر سریال تحمل کن دلم “Dayan Yuregim”+تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلاصه قسمت آخر سریال تحمل کن دلم “Dayan Yuregim”+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..