تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شلیک موشک زلزال2 ارتش یمن به مواضع نظامیان سعودی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به تداوم تجاوز عربستان، با موشک زلزال2 مواضع نظامیان سعودی در گذرگاه علب واقع در عسیر را در هم کوبیدند.

همزمان یگان موشکی ارتش یمن با موشک‌های کاتیوشا مراکز تجمع ارتش سعودی و مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور را در رشته‌‌کوه‌های الشیبانی، پایگاه المَلَطه، مثلث گذرگاه علب و منطقه گمرکات در عسیر، هدف قرار دادند.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی، دو کوه شعیر و مندبه در اطراف عسیر را 10 بار هدف قرار دادند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی همچنین 6 بار رشته‌کوه‌های العواضی در اطراف منطقه مرزی البُقع در نجران را بمباران کردند.

در پی حملات جنگنده‌های سعودی به شهر صعده، سه غیرنظامی به شهادت رسیدند و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز به منزل شهروندان یمنی در منطقه الرَّکوه در بخش مرزی مََجَز در غرب استان صعده دو نفر به شهادت رسیدند و یک زن نیز زخمی شد.

یک منبع نظامی به المیادین گفت که در پی عملیات منحصر به فرد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه الساق در استان الشبوه، 18 تن از مزدوران منصور هادی به هلاکت رسیدند.

در پی درگیری بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و مزدوران منصور هادی و عناصر گروه تروریستی القاعده در منطقه الجسیمه در بخش قَیفه در شرق استان البیضاء، شماری از مزدوران کشته و یا زخمی شدند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

بر اساس اعلام نهاد حقوق بشر یمن، در طول بیش از دو سال جنگ عربستان علیه یمن، 10 هزار و 811 شهروند یمنی جان باخته و 7 هزار و 888 نفر دیگر زخمی شده‌اند و ساختار زیربنایی این کشور به‌شدت ویران شده است. 649 نفر از جان‌باخته‌ها زن و 1002 نفر کودک هستند، 9 هزار و 160 نفر نیز مرد هستند.

انتهای پیام/*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شلیک موشک زلزال2 ارتش یمن به مواضع نظامیان سعودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..