تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقاشی هایی به ارزش هزاران کالری+تصاویر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک هنرمند آمریکایی به نام هارلی لنگبرگ که 28 سال سن دارد توانسته است با بعضی از مواد غذایی نقاشی های زیبایی را خلق کند که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. این هنرمند با استفاده از مواد غذایی مانند کاکائو، ماکارونی، بیسکوییت، پودر قهوه، فلفل قرمز و شکلات تصاویر خلاقانه زیبایی را خلق کرده است. هارلی که در اینستاگرام صدها هزار دنبال کننده دارد گفت: از سال 2013 شروع به انجام این کار کرده است و برای اولین بار از یک نمایشگاه بازار غذایی در چلسی آن را الهام گرفته است. برای مشاهده تصاویر جالب در ادامه با ما همراه باشید.
نقاشی هایی به ارزش هزاران کالری+تصاویر نقاشی هایی به ارزش هزاران کالری+تصاویر نقاشی هایی به ارزش هزاران کالری+تصاویر نقاشی هایی به ارزش هزاران کالری+تصاویر نقاشی هایی به ارزش هزاران کالری+تصاویر نقاشی هایی به ارزش هزاران کالری+تصاویر نقاشی هایی به ارزش هزاران کالری+تصاویر نقاشی هایی به ارزش هزاران کالری+تصاویر نقاشی هایی به ارزش هزاران کالری+تصاویر نقاشی هایی به ارزش هزاران کالری+تصاویر نقاشی هایی به ارزش هزاران کالری+تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقاشی هایی به ارزش هزاران کالری+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..