تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادرانه‌های کانون به بازار نشر رسید

«مادر مادر است» و «مادر» علاوه بر موضوع اصلی خود یعنی روابط بین مادر و فرزند، دریچه‌ای جدید از روابط انسانی و صلح را برای مخاطبان می‌گشاید. این دو اثر که پیش از این نیز به چاپ رسیده بودند با روایتی داستان گونه به مخاطبان خود شیوه‌های تعامل را نشان داده و تصویری متفاوت از مادرانگی و نیازها و آسیب‌هایش را نشان می‌دهند. 

والنتین دختری روس است که به دلیل از دست دادن والدینش وارد خانه‌ی دیگری می‌شود. او حالا دو خواهر و یک برادر دارد و زنی سرپرست اوست که حس مادرانگی‌اش برای والنتین غیرقابل درک است. تنها کسی که والنتین در خانه به او اعتماد دارد مادر است، با همه این‌ها والنتین نمی‌تواند او را مادر خودش بداند.

در کتاب «مادر مادر است» نیز کودکان با کمک تصاویر می‌توانند با پسربچه‌ای به نام «راوی» همراه شوند. راوی که سنجاب کوچکی را از مادرش دور و در قفس نگه‌داری می‌کند شاهد تقلای سنجاب مادر است. او حالا باید دست به انتخابی سخت بزند.

شایان ذکر است؛ این دو کتاب را که مفاهیمی روان‌شناختی و اجتماعی دارند فاطمه زهروی و بهروز غریب‌پور ترجمه کرده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادرانه‌های کانون به بازار نشر رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..