تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پذیرش مسئولیت حمله انتحاری بنگلادش از سوی داعش

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، مرکز آمریکایی نظارت بر پایگاه های اینترنتی گروه های تکفیری (SITE) اعلام کرد گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار روز جمعه نزدیک فرودگاه بین المللی داکا پایتخت بنگلادش را به عهده گرفت.

این دومین حمله از نوع در این کشور جنوب آسیا است که داعش طی یک هفته گذشته مسئولیت آن را به عهده گرفته است. بنگلادش اغلب هدف حمله گروه های افراطی قرار می گیرد.

پلیس بنگلادش اعلام کرد یک عامل انتحاری که مواد منفجره همراه خود داشت روز جمعه در پس از منفجر کردن کمربند انفجاری خود نزدیک ایست بازرسی پلیس برای کنترل خودروها در جاده فرودگاه بین المللی داکا کشته شد.

حمله ای مشابه نیز یک هفته قبل در بنگلادش روی داد. در این حمله انتحاری نا موفق در داخل یک پایگاه نیروهای امنیتی بنگلادش نزدیک این فرودگاه دو نفر زخمی شدند. فرد مهاجم در این انفجار کشته شد و داعش مسئولیت آن را به عهده گرفت.

بنگلادش بعد از آنکه داعش تابستان گذشته مسئولیت حمله به یک قهوه خانه در داکا با 22 کشته را به عهده گرفت عملیات گسترده ای را برای سرکوب گروه های افراطی شروع کرده است.

گروه های افراطی در سال های اخیر مسئول حملات متعدد به اقلیت های مذهبی و خارجی در بنگلادش بوده اند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پذیرش مسئولیت حمله انتحاری بنگلادش از سوی داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..