تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عذرخواهی رئیس کمیته اطلاعات کنگره از ترامپ

به گزارش افکارنیوز،

«دِوین نونِز» رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا بابت افشای اطلاعاتی که وی گفته بود درباره جاسوسی از تیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا بدست آمده، از اعضای دموکرات این کمیته و همچنین کاخ سفید عذرخواهی کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «رویترز»، نونز همچنین متعهد شد با همکاری با دموکرات‌های این کمیته، اطلاعات مربوطه را با آنها به اشتراک بگذارد

«دِوین نونِز» رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا روز چهارشنبه ضمن تایید ادعای پیشین دونالد ترامپ مبنی بر شنود مکالمات تلفنی وی در زمان مبارزات انتخاباتی سال 2016 توسط دولت اوباما اعلام کرد که این اقدام کاملا «قانونی» بوده است.

بنا بر این گزارش، اعضای دموکرات کمیته اطلاعات کنگره روز گذشته اعلام کرده بودند که اقدامات نونز توانایی این کمیته برای تحقیقات معتبر درباره روابط احتمالی میان دستیاران ترامپ و روسیه را زیر سوال برده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از انتشار بیانیه کمیته اطلاعات کنگره اعلام کرد احساس می کند سخنانش درباره شنود مکالمات تلفنی و جاسوسی دولت اوباما از او «قدری اثبات شده است».

پس از انتشار گزارش نونز و در زمانی که خبرنگاران از رئیس جمهور آمریکا سوال کردند که آیا اکنون او احساس می کند که ادعاهایش  اثبات شده است گفت:« من از یافته‌های آنها (کمیته اطلاعات کنگره) استقبال می‌کنم. من هم همین موارد را پیشتر بیان کردم».

همچنین نونز روز چهارشنبه اعلام کرد که اطلاعات گسترده جمع آوری شده در زمان رقابت‌های انتخاباتی سال 2016 به موارد جنجالی و بحث برانگیز تحقیقات پلیس فدرال آمریکا «اف بی آی» درباره دخالت روسیه در انتخابات مربوط نبوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عذرخواهی رئیس کمیته اطلاعات کنگره از ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..