تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل غیبت برخی بازیکنان در نخستین تمرین استقلال مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی چینی مربی آبی های پایتخت در حاشیه اولین تمرین این تیم در سال ۹۶ در مورد وضعیت تیم استقلال گفت: بعد از چند روز تعطیلی این اولین تمرین ما بود. بازیکنان با روحیه بالایی در تمرین شرکت کرده اند و خود را برای بازی با فولاد آماده می کنیم. فولاد تیم خوبی است. آنها از لحاظ تاکتیکی بسیار خوب هستند و کار ما سخت است. همه تلاش ما بر این است تا بتوانیم پیروز شویم.

چینی در مورد دیدار با لوکوموتیو ازبکستان تاکید کرد: ما به لوکوموتیو فعلا فکر نمی کنیم و فکر ما معطوف به فولاد است.

مربی استقلال در مورد تعداد زیاد غایبان تمرین افزود:  یک سری از بازیکنان شهرستان هایشان دور بود و از فردا به ما اضافه می شوند.

پیشکسوت و مربی استقلال در مورد بلند بودن چمن کمپ ناصر حجازی گفت:  همین یک زمین را بیشتر نداریم. قرار شده تا چمن را کوتاه کنند.

چینی در مورد احتمال بخشودگی رحمتی گفت: فعلا حسینی را در اختیار داریم و هنوز جوابی نیامده و اگر محرومیتش برداشته شود در این بازی می توانیم از او استفاده کنیم.

چینی در سال جدید چنین آرزو کرد: آرزو می کنم تمام ملت ایران سلامت باشند و خنده روی لبانشان باشند.

وی در مورد پیروزی تیم ملی ایران در آغاز سال افزود:  پیروزی تیم ملی یک عیدی به ملت ایران بود. این برد را به فال نیک می گیریم و امیدواریم امسال، سال ایران در آسیا باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل غیبت برخی بازیکنان در نخستین تمرین استقلال مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..