تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصدومان حادثه عروسی در لار ۵ نفر بودند

جلیل حسنی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: شب گذشته در اثر ترکیدن لامپ در مراسم عروسی روستای شرفویه شهرستان لار تنها پنج نفر از ناحیه چشم مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه برخی خبرگزاری ها مصدومان این حادثه را ۷۲ نفر اعلام کردند که این آمار مورد تایید نیست، افزود: پنج مصدوم این مراسم نیز که دچار سوزش و تورم چشم شده بودند نیز پس از  مداوا ترخیص شدند.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه هیچ فرد مصدوم ناشی از این حادثه در بیمارستان بستری نیست، تاکید کرد: این حادثه آنطور که برخی خبرگزاری ها به آن اشاره کردند، نبوده و صحت ندارد.

بخشدار بنارویه لارستان نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: در مراسم جشن عروسی در منزل یکی از اهالی روستای شرفویه و در حین ریختن شکلات بر سر عروس و داماد با اصابت شکلات به لامپ نصب شده در حیاط و ترکیدن آن، پنج نفر دچار سوزش چشم می شوند.

اسماعیل بهروز ادامه داد: این افراد با مراجعه به خانه بهداشت روستا مداوا شده و مشکل خاصی برای آنها به وجود نیامده است.
وی با گلایه از برخی خبرها مبنی بر ۷۲ مصدوم در این مراسم، تصریح کرد: منطقی نیست که با ترکیدگی یک لامپ ۷۲ نفر مصدوم شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصدومان حادثه عروسی در لار ۵ نفر بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..