تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلطانی فر: بیش از همیشه به جام جهانی نزدیک شده ایم

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش پیامی به مناسبت پیروزی تیم ملی مقابل قطر منتشر کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، وزیر ورزش در این باره چنین نوشته است که:

«در آغازین روزهای سال جدید ، بچه ها و کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان دیشب عیدی خوبی با برد مقابل قطر به مردم شریف کشورمان دادند.امیدوارم در دیدار ٨ فروردین با چین مردم و هواداران عزیز کشورمان، با پر کردن ورزشگاه و حمایت همه جانبه خود، مثل همیشه تیم ملی را حمایت کنند. ما اکنون بیش از همیشه به جام جهانی روسیه نزدیک تر شده ایم.

برای اولین بار حضور تیم ملی در ٢ دوره متوالی در جام جهانی فوتبال و ان شاء الله صعود از مرحله گروهی تحقق خواهد یافت، چرا که مردم نجیب ایران شایسته بهترین ها هستند.»





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلطانی فر: بیش از همیشه به جام جهانی نزدیک شده ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..