تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه مخالفان سوری را به «سرنوشت تلخ» تهدید کرد

العالم؛

روسیه مخالفان سوری را به «سرنوشت تلخ» تهدید کرد

دیپلمات ارشد روسی به نقض کنندگان آتش‌بس در ریف دمشق هشدار داد که در صورت ادامه این روند، با سرنوشت تاهی مواجه خواهند شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز؛ "الکسی بروداوکین" نماینده روسیه در دفتر ژنو سازمان ملل متحد گفت:" درپی تلاش جبهه النصره و متحدانش برای حمله مجدد به دمشق و بمباران مناطق مسکونی و کشتن شهروندان سوری، اوضاع بسیار دشوار شده است."


وی گفت: "راکت های این گروه ها به نزدیکی سفارت روسیه در منطقه المزرعه در دمشق اصابت می کند".
این دیپلمات ارشد روس گفت: "باید به این وضع پایان داده شود و اگر گروه‌های تروریستی به نقض آتش‌بس ادامه دهند، با سرنوشت تلخی مواجه خواهند شد".

العالم

501




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه مخالفان سوری را به «سرنوشت تلخ» تهدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..