تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حامیان تروریسم رسوا شدند

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز؛ الجعفری در آغاز سخنانش با اشاره به اینکه گفتگوهایش با دی میستورا حول محور مبارزه با تروریسم با تمرکز بر عملیات تروریستی در حومه دمشق و حماه بوده است، افزود: حملات گروه های تروریستی همواره هم زمان با طرح های حل بحران سوریه هم زمان هستند. تروریست ها امروز به تنها بیمارستان خیابان فارس الخوری در دمشق تیراندازی کردند. انفجارهای دمشق قبل از نشست ژنو تعدادی از بیگناهان را قربانی کرد.

وی با اشاره به تغییرات اخیر در گروه های تروریستی خاطرنشان کرد: امروز افراد مرتبط با جبهه النصره برای آن که در دسته بندی جزو تروریست ها قرار نگیرند نام خود را تغییر می دهند. اوامر رؤسای گروه های تروریستی برای متحد شدن زیر پرچم جبهه النصره باعث شده است که دشمنان دیروز به متحدان امروز تبدیل شوند.

وی در اشاره به نقش سایر کشورها در بحران سوریه افزود: گروه های تروریستی شرق دمشق تحت امر سازمان اطلاعات ترکیه قرار دارند. او افزود: ترکیه، قطر، عربستان، فرانسه و اسرائیل از تروریسم در سوریه حمایت می کنند.

الجعفری همچنین گفت روسیه بیانیه های مطبوعاتی برای محکومیت حمله به سوریه صادر کرد و ابرقدرت ها به این اقدام اعتراض کردند.

او افزود: دور پنجم گفت‌و گوهای ژنو با شدت یافتن عملیات جبهة النصره و گروههای زیر مجموعه آن همراه شده است.

بشار الجعفری ادامه داد: برخی کشورهای عربی خلیج فارس از جبهة النصره حمایت می‌کنند و «جیش النصر» که در استان حماه می‌‌جنگد نیز از سوی ترکیه حمایت می‌شود.

رئیس هیأت دولت سوریه افزود: به دی میستورا گفتم که هیأت معارضان اعزامی از ریاض حملات به دمشق و حماه را تأیید می‌کنند.

این دیپلمات ارشد سوری تأکید کرد: حضور گروههای تروریستی تحت پرچم جبهة النصره، نقض آشکار آتش بس محسوب می‌شود و جبهة النصره دائما در حال تغییر نام خود است تا دیگر گروههای تروریستی نیز بتوانند به آن پیوسته و از قطعنامه‌های شورای امنیت فرار کنند.

دور پنجم مذاکرات صلح سوریه در ژنو سوئیس روز گذشته آغاز شد و استیفان دی میستورا روز قبل از آن گفته بود که مذاکرات ژنو درباره قانون اساسی، دولت، انتخابات و مبارزه با تروریسم خواهد بود.

501




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حامیان تروریسم رسوا شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..