تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۱۱۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در طرح نوروزی پلیس مازندران

سرهنگ علیرضا ثقفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای مقابله با سوداگران مرگ و تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اجرای طرح های ویژه موفق شدند، بیش از ۱۱۰ کیلوکرم انواع موادمخدر رادر سطح استان کشف کنند.

وی با اشاره به انهدام سه باند تهیه وتوزیع موادمخدر در سطح استان طی این مدت از شناسایی و دستگیری ۴۳۴ متهم به خرید و فروش موادمخدر و معتادان در این خصوص خبر داد و افزود: ۲۶ دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز توقیف شد.

 رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: در راستای مقابله با تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان نیز در دستور کار قرار گرفت و در نتیچه طی چهار مرحله ماموران موفق شدند، بیش از ۵۱ کیلو گرم انواع موادمخدر را از متعهمان کشف کنند.

سرهنگ ثقفی با هشدار به قاچاقچیان موادمخدر، گفت: این افراد باید بدانند حرکات آنان در ایام تعطیلات نوروز از نگاه پلیس بدور نخواهد بود و پلیس برابر قانون به شدت با  آنان برخورد خواهد کرد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۱۱۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در طرح نوروزی پلیس مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..