تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ بررسی مجدد حکم زندان مسی مشخص شد

لیوتل مسی جولای سال 2016 در خصوص سه فقره فرار مالیاتی طی سال های 2007 تا 2009 مجرم شناخته شد و به همین جهت به پرداخت 2 میلیون یورو جریمه و تحمل 21 ماه زندان محکوم شده است.

پدر این بازیکن نیز به همین مدت زندان و پرداخت 1.5 ملیون یورو محکوم شده است.

البته طبق قوانین اسپانیا در محکومیت های کمتر از 2 سال  مربوط به اعمال غیر خشونت بار،لازم نیست فرد دوران محکومیتش را پشت میله های زندان سپری کند.

با این وجود مسی همان زمان به حکم صادره اعتراض کرد و حالا دادگاه عالی اسپانیا روز 20 آوریل (31 فروردین) اعتراض لیونل مسی به حکم 21 ماه زندان را بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ بررسی مجدد حکم زندان مسی مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..