تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«طرح ترافیک و زوج‌وفرد» تا ۱۳ فروردین اعمال نمی‌شود

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام گرفته، طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در شهر تهران تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه اجرا نمی‌شود.

به گزارش شما نیوز: سردار محمدرضا مهماندار در خصوص اجرایی شدن یا نشدن طرح‌های ترافیکی شهر تهران همزمان با بازگشایی ادارات از صبح روز پنجم فروردین ماه اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام گرفته، طرح‌های ترافیکی تا پایان تعطیلات نوروز اعمال نخواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: این بدان معنا است که طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در شهر تهران تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه اجرا نمی‌شود.

وی در پایان از شهروندان تهرانی و مسافرانی که به پایتخت سفر کرده‌اند خواست تا با توجه به افزایش ترددها در هسته مرکزی شهر از صبح روز فردا همزمان با باز شدن ادارات، حدالمقدور از حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا شاهد ترافیک سنگین در محدوده مرکزی شهر نباشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««طرح ترافیک و زوج‌وفرد» تا ۱۳ فروردین اعمال نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..