تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوفون در آستانه رکوردشکنی

به گزارش افکارنیوز، این دروازه بان 39 ساله که در ماه اکتبر سال 1997 در بیست سالگی در مقدماتی جام جهانی مقابل روسیه برای اولین بار پیراهن تیم ملی ایتالیا را بر تن کرد ،مقابل آلبانی، صد و شصت و هشتیمن بازی ملی خود را برای لاجوردی پوشان انجام خواهد داد.

همچنین بوفون 220 بار برای پارما، باشگاهی که در آن کار خود را شروع کرده ،بازی کرد و سپس در سال 2001 به یوونتوس پیوست و 612 بازی برای باشگاه فعلی خود انجام داده است.

بوفون به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: " این دستاورد بزرگی است، خوشحال هستم اما با احساسی متفاوت با بازی 999  خود، به زمین  نخواهم رفت. "

همیشه هیجان انگیز ترین بازی ها،بازی های اول هستند، چه در سری آ باشند چه در تیم ملی.تنها چیزی که می توانم بگویم این است که دیگر بازی هزارمی وجود نخواهد داشت .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوفون در آستانه رکوردشکنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..