تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




8 بیمار توسط اورژانس هوایی استان لرستان نجات یافتند

حسینعلی رفایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: بالگرد اورژانس هوایی لرستان امروز بنا به درخواست ستاد هدایت و عملیات بحران Eoc برای انتقال دو بیمار تصادفی به پلدختر اعزام شد.

وی افزود: دو بیمار تصادفی پلدختر توسط بالگرد به فرودگاه خرم‌آباد منتقل و با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای عشایر منتقل شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان در رابطه با پروازهای انجام‌شده در این ایام عنوان کرد: در ایام نوروز هفت مأموریت توسط اورژانس هوایی استان لرستان انجام و به 8 بیمار خدمات لازم ارائه شد.

وی بیان کرد: در این ایام دو مصدوم تصادفی، چهار مادر باردار، یک مورد شکم حاد، و یک مورد که از ارتفاع سقوط کرده بود توسط دو بالگرد مستقر در اورژانس هوایی خرم‌آباد و الیگودرز نجات یافتند.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «8 بیمار توسط اورژانس هوایی استان لرستان نجات یافتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..