تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توجه به تولید مهم‌ترین راهکار تقویت اشتغالزایی در کشور است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به نامگذاری سال 96 به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری اظهارداشت: امسال، مسئولان وظیفه دارند در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه پویایی اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و نگذارند تا این مفهوم مهم اقتصادی بر زمین بماند.

وی بیان‌داشت: اقتصاد مقاومتی زمانی در کشور محقق می ‌شود که از ظرفیت‌های موجود بهره گرفته شود نه اینکه تنها در شعار و گفته صحبت از تحقق اقتصاد مقاومتی شود.

امام جمعه بندرعباس تصریح‌کرد: سال 96 را باید سال تحقق کلام رهبری قرار دهیم و همت کنیم که سال جدید سالی سرشار از موفقیت‌های مستمر برای ملت ایران باشد.

آیت الله نعیم آبادی با تاکید بر اینکه اشتغال یک دغدغه مهم برای همه خانواده‌ها است گفت: سال‌ها است که میزان تولید شغل در کشور کمتر از نیروهای کاری است که به وارد فضای کار در کشور می‌شوند و بنابراین باید همه مسئولان نسبت به تأمین شغل مناسب و پایدار برای جوانان همت کنند.

وی همچنین تاکیدکرد: نیاز یک جامعه باید توسط مردم برآورده شود، اگر جوانان دل به کار ندهند نیاز خودمان را از چین تهیه کنیم، امروزه تخم مرغ و سنگ قبر هم چینی شده است، یک موضوع جدی در کشور بحث توجه به اشتغال است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، تولید را مهم‌ترین راهکار تقویت اشتغالزایی در کشور عنوان‌کرد و افزود: ما ملتی هستیم که به‌واسطه نقش مهم و تأثیرگذارمان در جهان در معرض تهدید و تحریم مستمر قرار داریم و باید برای حفظ استقلال و ایستادگی خودمان حتما موضوع اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم.

آیت الله نعیم آبادی در پایان، سال 96 را سال انتخابات مهم و سرنوشت‌سازی دانست و تاکید داشت: باید خودمان را برای تحقق حماسه بزرگ حضور آماده کنیم تا تراز انقلاب اسلامی را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توجه به تولید مهم‌ترین راهکار تقویت اشتغالزایی در کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..