تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه «آرامش بهاری» در حرم هلال بن علی (ع) گشایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا صادقی عصر جمعه در حاشیه گشایش این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه ۱۵ تابلو حاوی مطالبی در خصوص صله رحم، عید نوروز، زیارت، رفع کدورت ها، اهمیت احترام به بزرگان در معرض دید زائران است.

وی ظرفیت آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) را در راستای اجرای طرح های سازمان اوقاف و امور خیریه قوی و بی بدیل خواند و تاکید کرد: از حضور زائران این آستان مقدس می بایست در جهت تقویت روحیه معنوی و انسانی به نحوه احسن بهره گرفت.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه اصفهان، حرم حضرت محمد هلال بن علی (ع) را اولین مهاجر علوی و فاطمی ترین حرم اهل بیت (ع) دانست و تصریح کرد: بدون شک برنامه های این آستان مقدس به عنوان الگو برای سایر بقاع متبرکه قابل پی گیری و اجرا است.

نمایشگاه آرامش بهاری تا پایان طرح آرامش بهاری، ۱۵ فروردین ماه در شبستان آیت الله عاملی (ره) برپا است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه «آرامش بهاری» در حرم هلال بن علی (ع) گشایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..