تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد سواری سمند با پژو ۷ مصدوم بر جای گذاشت

اکبر آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در پی تصادف سواری سمند با یک دستگاه خودروی پژو در جاده کوزران ۷ نفر مصدوم شدند.

وی ساعت ۱۵:۳۰ امروز جمعه را زمان و جاده کوزران به سمت گهواره جاده شیخ مصطفی در استان کرمانشاه را مکان این حادثه رانندگی اعلام کرد.

آزادی با بیان اینکه هفت مصدوم این سانحه با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه منتقل شدند، افزود: حادثه تلفات جانی به دنبال نداشت.

وی بیان کرد: ۳۴۰ نیروی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه در ایام تعطیلات نوروز آماده خدمت رسانی به شهروندان و مسافران و مهمانان هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد سواری سمند با پژو ۷ مصدوم بر جای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..