تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان بیش از دوهزار و ۶۰۰ مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان آران

محمود منصوری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تا پایان روز سوم فروردین ماه ۷۰۰ خانواده در قالب دو هزار و ۶۰۰ نفر در ۵۶۲ کلاس محل اسکان مسافران فرهنگی مستقر شده اند.

وی اظهار کرد: امسال ۲۴ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی آران و بیدگل آماده شده بود که در سه روز نخست امسال تمام مدارس در نظر گرفته شده از گردشگر پر شده است.

مسئول ستاد اسکان فرهنگیان آران و بیدگل تصریح کرد: از این تعداد، چهار باب کلاس به صورت رزرو و برای اسکان سرریز مسافران اختصاص یافته بود. همچنین یک باب مدرسه‌ هشت کلاسه در شهر ابوزیدآباد و شش مدرسه در نوش آباد نیز برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شده است.

وی با بیان اینکه خدمات اداره آموزش و پرورش شهرستان تا ۱۱ فروردین به مسافران ارائه می‌شود، به دسته بندی مدارس بر اساس امکانات رفاهی اشاره کرد و ادامه داد: برای ارتقای بهتر خدمات ارائه شده، امسال ۲۰ کلاس دیگر نیز تجهیز شده و به درجه «الف» رسید است.

پایگاه مرکزی اسکان نوروزی اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل در مدرسه ادب، در میدان آزادگان آران و بیدگل دائر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان بیش از دوهزار و ۶۰۰ مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان آران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..