تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 در 120 بازار به صورت همزمان

عرضه نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 در 120 بازار به صورت همزمان

شرکت HMD Global که از این پس، گوشی های هوشمند را با برند نوکیا تولید و روانه بازار خواهد کرد به تازگی تایید کرده که گوشی های اندرویدی نوکیا در 120 بازار مختلف جهان به صورت همزمان عرضه خواهند شد. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

قطعاً این موضوع می تواند توجه بسیاری از علاقه مندان به گوشی های نوکیا را به خود جلب کند. اما این که HMD Global قصد دارد گوشی های نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 را در 120 بازارمختلف عرضه کند کمی عجیب است؛ چرا که موجودی آن ها باید بسیار زیاد باشد تا بتواند در این تعداد بازار، پاسخگوی تقاضای خریداران باشد. البته این شرکت پیش تر هم اعلام کرده بود که دستگاه های اندرویدی نوکیا در سه ماهه دوم سال جاری میلادی روانه بازار خواهند شد.

HMD در این خصوص گفته است که:

شرکت ما انگیزه بالایی برای عرضه نوکیا 3، 5 و 6 به صورت همزمان در سه ماهه دوم 2017 و در 120 بازار دارد. علت انگیزه بالای ما این است که HMD هنوز یک استارتاپ است که توسط نوکیا و Foxconn حمایت می شود.

تا کنون مشخص شده که این اسمارت فون ها در اواخر ماه می یا اوایل جون به کشور هند راه خواهند یافت، اما نوکیا 3310 (گوشی غیر اندرویدی جدید نوکیا) ممکن است کمی زودتر به بازار عرضه شود.

HMD گوشی های جدید نوکیا را در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون امسال رسماً رونمایی کرد که استقبال از آن ها تاکنون بسیار خوب بوده و توانسته اند توجه بسیاری از کارشناسان و افراد معمول را به خود جلب کنند. باید ببینیم پس از عرضه رسمی این گوشی ها در کشورهای مختلف چطور از آن ها استقبال خواهد شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 در 120 بازار به صورت همزمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..