تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برف بهاری راه ارتباطی ۳۰ روستای کوهرنگ را مسدود کرد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ گفت: به دنبال بارش اولین برف بهاری و کولاک طی دو روز گذشته در این شهرستان، راه‌های ارتباطی ۱۵ روستای دهستان موگویی، ۵ روستا در مناطق سه جو و گاوشیر، ۷ روستا در منطقه لفت و بازفت و ۲ روستا در منطقه گل سرخ مسدود شد.


وی افزود: از صبح امروز جمعه ۴ فروردین ۹۶ عملیات بازگشایی این گردنه‌ها و امدادرسانی به افراد گرفتار در برف، توسط هشت اکیپ نیروهای راهداری و امدادگران جمعیت هلال احمر با بیش از ۴۰ دستگاه خودروی برفروبی سنگین و ۵۰۰ خودروی حمل و نقل جاده‌ای در حال انجام می‌باشد.


زمانپور اضافه کرد: به دلیل وجود کولاک و لغزنده بودن جاده‌ها رفت و آمد خودرو‌ها از گردنه‌های چری و شاه منصوری در محور چلگرد به استان خوزستان و مرکز شهرستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.


وی ادامه داد: به دلیل بارش سنگین برف، برخی مناطق شهرستان نیز دچار قطعی برق و تلفن شده است.


بارش برف و باران از عصر روز چهارشنبه ۲ فروردین در شهرستان کوهرنگ آغاز شد و حدود ۴۸ ساعت ادامه داشت.

کوهرنگ از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری با ۳۵ هزار نفر جمعیت می‌باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله ۸۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برف بهاری راه ارتباطی ۳۰ روستای کوهرنگ را مسدود کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..