تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از زمان شروع طرح نوروزی ۳۷ عملیات امدادی انجام داده‌ایم/ ۴۲ مصدوم نجات یافتند

ساعت: 18:12 منتشر شده در مورخ: 1396/01/04 شناسه خبر: 1069937

کنعانی از انجام ۳۷ عملیات امدادی توسط نجاتگران هلال احمر در طول اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۹۶ خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، سعیدکنعانی صبح امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: از آغاز طرح نوروزی از 25 اسفند سال 95 تا پایان روز سوم فروردین امسال نجات‌گران جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی مستقر در پایگاه‌های امداد جاده‌ای ثابت و پست‌های موقت و سیار ویژه طرح ملی امداد ونجات نوروزی، با انجام 37 عملیات امدادی 42 تن از مصدومین حوادث را نجات داده‌اند.

وی ادامه داد: نجات‌گران جمعیت هلال احمر علاوه بر مداوای سرپایی 29 تن از زخمی‌های حوادث جاده‌ای تعداد 13 تن از آن‌ها را با آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر به نزدیکترین مراکز درمانی انتقال داده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نجاتگران هلال احمر در طول اجرای طرح ملی امداد و نجات 2 مورد رها سازی مصدومان و فوتی‌های حوادث داشتند، خاطرنشان ساخت: آنان با استفاده از ست ئیدرولیک نجات که بر روی خودروی نجات سوار است اقدام به رهاسازی مصدومان و فوتی‌های تصادفات جاده‌ای که در لای آن پاره‌های خودروهای تصادفی گیر کرده بودند، نموده‌اند.

وی تصریح کرد: در حوادث اخیر میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای(از اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه)، کمتر از 10 دقیقه بوده که از نظر کارشناسان امر با لحاظ دوری و نزدیکی پایگاه‌ها به محل حادثه و مسائل ترافیکی مطلوب ارزیابی می‌شود.

کنعانی با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد بارش برف در بعضی از نقاط استان بودیم، یادآور شد: در این ایام علاوه بر نجاتگران پایگاه‌های امداد جاده‌ای؛ اعضای جوانان مستقر در پست‌های نوروزی هم به کمک هموطنان رفتند که در این خصوص بیش از 42 بسته جیره غذایی خشک در بین در راه ماندگان توزیع گردید و در محور سرچم به اردبیل به صدها دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شد.

وی با تجلیل از تلاش‌های شبانه روزی نیروهای امدادی مستقر در eoc معاونت امداد ونجات هلال احمر استان گفت: eoc استان بصورت 24 ساعته با خط تلفن 112 در خدمت هموطنان عزیز بوده و مسافران می توانند در صورت مشاهده حوادث و تصادفات جاده ای مراتب را به eoc استان ( مرکز کنترل و هماهنگی عملیاتهای امدادی استان ) اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به اعزام نیروهای امدادی نزدیکترین پایگاه امداد جاده ای اقدام لازم به عمل آید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از زمان شروع طرح نوروزی ۳۷ عملیات امدادی انجام داده‌ایم/ ۴۲ مصدوم نجات یافتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..