تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات ثبت‌نام کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستای آستانه‌اشرفیه تا پایان روز چهارم ثبت‌نام +اسامی

ساعت: 17:42 منتشر شده در مورخ: 1396/01/04 شناسه خبر: 1069655

تا پایان روز چهارم مهلت ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر ۲۱ کاندیدا ثبت‌نام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آستان‌خبر؛ تا پایان روز چهارم مهلت ثبت‌نام کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا ۱۲ نفر در آستانه‌اشرفیه و ۹ نفر در بندرکیاشهر ثبت‌نام کردند.

در چهارمین روز ثبت نام کاندیدای شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه رجبعلی محمدپور، اسماعیل تیغ‌نورد و محمد حسن مقتدر شعاع مراحل ثبت‌نام خود را به پایان رساندند.

روز گذشته و در روز سوم نیز حسن امیدوار جلالی و سید ابراهیم حسینی نژاد، روز دوم سجاد اخوان آستانه، سینا لطف پور، فرهاد رضی خوشکاروندی، علیرضا تربیعی، مهدی رمضانی و آرمان خادمی و در روز نخست نیز محمد عباسی در شهر آستانه‌اشرفیه  اعلام کاندیداتوری کرده و مراحل ثبت‌نام خود را به پایان رساندند.

اما در بندر کیاشهر در روز چهارم ثبت نامی صورت نگرفت و با احتساب ثبت‌نام محمد محبوبی، ابراهیم حقانی، حسین طبخ‌کار، میثم سلسله و علیرضا قهرمانی پنج عضو فعلی شورای اسلامی شهر کیاشهر و مهرداد خاویاری در روز نخست، محمد شاخصی در روز دوم و رضا دری در روز سوم ثبت‌نام تعداد ثبت‌نامی‌های کاندیدای شورای اسلامی شهر کیاشهر به ۹ نفر رسید.

همچنین در بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه نیز تعداد کاندیدای ثبت‌نامی برای حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا به ۱۸۳ نفر و در بخش کیاشهر به ۹۴ نفر رسید.

در تفکیک جنسیت نیز در انتخابات شهرهای آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر بانوان بدون کاندیدا و در انتخابات روستا در بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه ۱۰ خانم و در بخش کیاشهر پنج خانم ثبت‌نام کرده‌اند.

شهرستان آستانه‌اشرفیه در بخش مرکزی شامل ۷۱ روستا و در بخش کیاشهر شامل ۳۳ روستا مستعد حضور شورای اسلامی روستاهاست.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با انتخابات شورای اسلامی شهر در ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود که ثبت‌نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا از تاریخ ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ آغاز و تا ششم فروردین ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات ثبت‌نام کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستای آستانه‌اشرفیه تا پایان روز چهارم ثبت‌نام +اسامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..