تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در تمام عمرم متوجه نشدم شب عید کی فرا می‌رسد/ جوانی‌ام را وقف تئاتر و مردم کردم

گفتگوی عيدانه باشگاه خبرنگاران جوان با ملكه رنجبر؛

ملکه رنجبر، بازیگر با سابقه سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص چگونگی برگزار کردن نوروز امسالش اظهار داشت: من عیدی ندارم؛ چرا که مدام در خانه هستم و به تنهایی نمی‌توانم راه بروم و باید پرستار دستم را بگیرد.
 
وی در خصوص نحوه چیدمان سفره هفت سین گفت: سفره هفت سین را پسرم می‌چیند. هر سال به خانه‌ام می‌آید و سفره می‌چیند. من که اصلا نمی دانم آیا زنده خواهم ماند یا نه، چون بیماری اذیتم می‌کند؛ ولی اگر زنده بودم، عید را در کنار پسر و عروسم می‌گذرانم.
 
این بازیگر درباره دعای لحظه تحویل سالش گفت: همیشه آرزو می کنم که همه جوان ها در زندگی و کارشان موفق و خوشبخت شوند و همواره سلامت باشند و بیشتر از هرچیز موفقیت ملت ایران را می خواهم. امیدوارم خبرنگاران هم که این قدر زحمت می کشند، موفق باشند.


رنجبر در خصوص خاطراتی که از ایام نوروز دارد، گفت: زمانی که بچه بودم، رسوم عید را به جا می‌آوردیم. البته من در تمام عمرم متوجه نشدم که شب عید، کی می آید؛ چون همیشه روی صحنه تئاتر و در خدمت مردم بودم و برای آن که تئاتر را زنده نگه دارم، زحمت کشیدم.

وی در خصوص آرزوهایی که در روزهای جوانی داشت، گفت: آرزوهای زیادی داشتم. جوانی بهترین دوران عمرم بود که از دستم رفت و از آن تنها چند عکس باقی مانده است. من جوانی‌ام را وقف صحنه تئاتر و مردم کردم.

رنجبر در خصوص اتفاقاتی که در زندگی‌اش افتاده، گفت: اتفاق بدی برای من نیفتاد. بچه ام را به خارج از کشور برای تحصیل فرستادم که اکنون برگشته و می گوید که هیچ جا وطن نمی‌شود و به من گفت که تا آخرین دقیقه کنارم می ماند.

بازیگر زیر آسمان شهر، در خصوص عیدی‌های سال نو گفت: امسال که عیدی شهرداری را گرفته‌ام و در گذشته همیشه یک یا دو تومان به من عیدی می دادند. سینما هم که عیدی نداشت؛ چون کارمند شهرداری بودم محل کسب درآمد من از آن جا است.

وی درباره بازیگری اش گفت: شاید من اشتباه کردم که به دنبال بازیگری رفتم؛ چون بازیگری آخر و عاقبتی ندارد و این روزها برای من از سینما هیچ چیزی در نمی‌آید، چون اگر در سینما کار نگیری، پولی هم نمی‌بینی.


رنجبر ادامه داد: اگر به گذشته برگردم، دیگر حرفه بازیگری را انتخاب نخواهم کرد، الان اگر به موزه سینما بروید تمام مدارک من و پدرم را می بینید که بازسازی شده و مدارک را قاب کرده‌اند و عکس و سرگذشتم را هم گذاشته اند؛ ولی بازیگری شغل خوبی نیست.


این بازیگر در خصوص رویاهای کودکی خود گفت: اصلا رویاهایم را به یاد نمی آورم، فقط می‌دانم که همیشه تئاتر را دوست داشتم و به دنبال تئاتر بودم و یا در کار کمک به خیریه ها و عضو هلال احمر بودم، البته الان هم از لطف خدا راضی هستم.


وی در خصوص آن که در سال جدید قصد بازیگری دارد، گفت: از خدا باید بخواهیم. مهران غفوریان که به من می گوید زیر آسمان شهر تکرار خواهد شد و اگر خدا بخواهد در این سریال خواهم بود.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در تمام عمرم متوجه نشدم شب عید کی فرا می‌رسد/ جوانی‌ام را وقف تئاتر و مردم کردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..