تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار عجیب یکی از معاونین سابق اوکراین سوژه رسانه‌ها شد +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همه ما تا کنون برای یک بار هم که شده طعم دیر بیدار شدن از خواب و تأخیر در رسیدن به مدرسه یا محل کار را چشیده‌ایم. تأخیری که ما را مجبور می‌کند برای نچشیدن طعم سرزنش و یا مجازات سرعت عمل خود را چندین برابر کرده و خلاصه به نفس زدن بیافتیم. 

اما به تازگی در اقدامی عجیب پسر معاون وزیر سابق ورزش اوکراین برای جبران تأخیر فرزندش او را با هلی‌کوپتر روانه مدرسه کرد. مسئولان مدرسه پس از اطلاع از این موضوع با تعجب در حیاط مدرسه پذیرای پسر معاون شدند. هلی‌کوپتر در خیابان مقابل مدرسه که یکی از مناطق مرفه نشین در اوکراین است کنار ماشین‌های پارک شده فرود آمده و پسرک با خیال راحت و بدون هیچ استرسی پیاده شده و روانه کلاس درس شد. رسانه‌های اجتماعی پس از سکوت جناب معاون در قبال این کار پیام‌های انتقاد و طنز خود را به‌سوی او روانه کردند.

رفتار عجیب یکی از معاونین سابق اوکراین سوژه رسانه ها شد+ عکس رفتار عجیب یکی از معاونین سابق اوکراین سوژه رسانه ها شد+ عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار عجیب یکی از معاونین سابق اوکراین سوژه رسانه‌ها شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..