تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خوب، بد، جلف» به کانادا می‌رود

فرهنگ > سینما - پژمان هادوی مدیر اجرایی شرکت آریا پرسیس از نمایش فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» در شهرهای مختلف کانادا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین نمایش فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» در خارج از ایران و با همت شرکت آریا پرسیس، روز 26 مارس (ششم فروردین) در سالن سنتنیال در شهر   ونکوور کانادا خواهد بود  و سپس در شهرهای دیگر کانادا با حضور عوامل اصلی فیلم ادامه پیدا می‌کند.

فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف»  به کارگردانی پیمان قاسمخانی با حضور حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی و ویشکا آسایش تاکنون با استقبال خوبی در کشور مواجه شده است.

نمایش فیلم «خوب، بد، جلف» د کانادا توسط شرکت آریا پرسیس انجام می‌شود که نمایش همزمان  فیلم‌های ایرانی را به شکل  گسترده و سازمان یافته در کانادا انجام می‌دهد.

58242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خوب، بد، جلف» به کانادا می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..