تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولویت اصلی دولت ،بهبود فضای کسب وکار و معیشت مردم باشد

 حسین محمودی اصل کارشناس اقتصادی، در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:به نظر می رسد در سال 96 با نهایی شدن قراردادهای مختلف از جمله قراردادهای خودروسازان و خرید هواپیما و قراردادهای نفتی ، گرایش به سرمایه گذاری در کشورمان افزایش پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به رتبه 118 کشور در حوزه کسب وکار ،افزود: بایستی به کاهش این رتبه و تسهیل شرایط از طریق ایجاد و توسعه کسب و کار اقدام کرد.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: در این راستا برداشتن سایه تسهیلات گران قیمت از سر تولید بیشتر از هر زمانی ضروری است .


محمودی اصل عنوان کرد:در حالت کلی بهبود فضای کسب و کار بر خصوصی سازی مقدم تر است و بی تردید ایجاد فضای کسب و کار مناسب ،حضور بخش خصوصی رادر فعالیت های مختلف اقتصادی کشور  پر رنگ تر خواهد نمود.

این کارشناس اقتصادی ،اظهار داشت:در برنامه ششم توسعه هر ساله سرمایه گذاری معادل 24هزارمیلیارد تومان از سوی بخش خصوصی در نظر گرفته شده است و این به جز 95 هزارمیلیارد تومانی است که از محل اوراق بدهی بورس اوراق بهادر برای این بخش در نظر گرفته شده است.

وی در پایان تاکید کرد:به نظر می رسد هر دولتی که در سال آینده سر کار بیاید، باید اولویت اول خود را بهبود فضای کسب وکار ومعیشت مردم قرار دهد.

انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولویت اصلی دولت ،بهبود فضای کسب وکار و معیشت مردم باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..