تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باشگاه استقلال پیگیر رفع محرومیت رحمتی

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علی چینی پس از اولین تمرین استقلال گفت: امروز اولین تمرین ما در سال جدید بود، بچه‌ها با روحیه بالایی در تمرین حاضر شدند. خودمان رابرای بازی با فولاد آماده کردیم، فولاد تیم خیلی خوب و تاکتیکی است، ما بازی آسانی نداریم و بچه‌ها این مسئله را می‌دانند و تلاش می‌کنیم تا بهترین برای ما رخ دهد و فعلا به لوکوموتیو فکر نمی‌کنیم و فقط به فولاد فکر می‌کنیم.

وی درباره غایبان استقلال گفت: برخی از بازیکنان مثل فرشید باقری مراسم عروسی داشت و برخی هم شهرستان بودند، آن‌ها از فردا به تیم اضافه می‌شوند. بعد از تعطیلات قرار شده چمن ورزشگاه هم کوتاه شود و شرایط بهتر شود.

چینی درباره غیبت رحمتی مقابل فولاد گفت: باشگاه پیگیر رفع محرومیت رحمتی است و فعلا دردیدار با فولاد رحمتی را نداریم و سید حسین حسینی را داریم، اگر محرومیت ایشان برداشته شود می‌تواند تیم را همراهی کند.

مربی استقلال درباره برد تیم ملی مقابل قطر گفت: کی‌روش و اعضای تیم ملی عیدی بسیار بسیار خوبی به مردم دادند و من این برد را به فال نیک می‌گیرم که امسال در آسیا، سال سال ایران است.

116




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باشگاه استقلال پیگیر رفع محرومیت رحمتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..