تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




1560 داوطلب در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان بوشهر ثبت نام کردند

سید اسماعیل موسوی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و با نشاط در استان بوشهر فراهم شده است اظهار داشت: استقبال با شکوه در ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر و روستای استان بوشهر نشان از  باشکوه و پرشور برگزار شدن این انتخابات است.

وی با بیان اینکه تاکنون افزون بر یک‌هزار و 569 نفر داوطلب  شوراهای اسلامی در شهرها و روستاهای استان بوشهر برای حضور در این عرصه ثبت نام کرده‌اند افزود: تا پایان وقت چهارمین روز نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا 1569 نفر در استان بوشهر برای رقابت در این عرصه نام‌نویسی کردند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه 12 درصد ثبت نام شدگان سابقه عضویت در شوراهای شهر و روستا دارند خاطر نشان کرد:  بیش از 1451 نفر از ثبت نام شدگان مرد و 118 نفرشان زن هستند.

موسوی با بیان اینکه 513 نفر از این تعداد برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی 37 شهر استان بوشهر ثبت نام کرده‌اند تصریح کرد: یک‌هزار و56 نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی استان بوشهر نیز در بخشداری‌ها برای عضویت شورای روستایی ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در مجموع 118 زن برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر ثبت نام کرده‌‌اند گفت: از این تعداد 65 زن در شهرها و 53 زن در روستاها ثبت نام کرده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه در شهرها  65 زن و 448 مرد  ثبت نام کرده‌اند خاطر نشان کرد: در روستاها نیز 53 زن و یک‌هزار و سه مرد بعنوان داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی ثبت نام کرده‌اند.

موسوی، شهرستان دشتستان را بیشترین داوطلب ثبت نام شده  دانست و افزود: بیشترین آمار ثبت نام شوندگان مربوط به شهرستان‌های دشتستان با 422 نفر، بوشهر 230 و جم با 212 نفر است.

وی با بیان اینکه فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان بوشهر از ساعت 8 تا 16 آماده ثبت نام داوطلبان هستند تاکید کرد:  با توجه به اینکه ثبت نام از داوطلبان شوراها  تا ششم فروردین ادامه دارد  متقاضیان برای پیشگیری از ازدحام و تلف شدن وقت برای ثبت نام، کار خود را به روزهای آخر موکول نکنند و با مراجعه به بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها کار ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «1560 داوطلب در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان بوشهر ثبت نام کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..