تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت‌نام 527 نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهرستان کرمان تا ساعت 16 امروز

محمدعلی توحیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار داشت: تا پایان وقت اداری امروز چهارم فروردینماه جاری 527 نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهرستان کرمان شدند.

وی افزود: ثبت‌نام از کاندیداهای شورای شهرها در فرمانداری انجام می‌شود و کاندیداهای شوراهای روستاها باید به بخشداری‌ها در هر منطقه مراجعه کنند.

فرماندار کرمان خاطر‌نشان کرد: ثبت‌نام از کاندیداهای شوراهای شهرهای اختیارآباد، باغین، زنگی‌آباد، ماهان، چترود، محی‌آباد، جوپار، گلباف، راین، شهداد، اندوهجرد و کاظم‌آباد در فرمانداری کرمان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: از مجموع 527 نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهرستان کرمان تا پایان امروز 223 نفر در حوزه شهری در محل فرمانداری کرمان و 304 نفر در حوزه روستایی و در بخشداری‌های هر منطقه ثبت‌نام کرده‌اند.

توحیدی با بیان اینکه از این تعداد 61 نفر زن و 426 نفر مرد هستند گفت: 44 نفر زیر 30 سال، 430 نفر بین 30 تا 60 سال، 53 نفر بالای 60 سال و یک نفر 75 سال سن دارد.

وی از ثبت‌نام 148 نفر به عنوان داوطلب کاندیداتوری شورای شهر کرمان تا ساعت 16 امروز خبر داد و افزود: این در حالی است که پنجمین دوره شورای شهر کرمان با 11 نفر تشکیل می‌شود.

فرماندار کرمان با اشاره به اینکه کار ثبت‌نام از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز 30 اسفند آغاز و تا 6 فروردین ادامه دارد تاکید کرد: با عنایت به ازدحام جمعیت در روزهای پایانی و با توجه به پایان مهلت ثبت‌نام در روز یکشنبه  6 فروردین‌ماه جاری، افرادی که قصد ثبت‌نام در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی را دارند بایستی سریعتر اقدام به نام‌نویسی کرده و ثبت‌نام را به روز آخر موکول نکنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت‌نام 527 نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهرستان کرمان تا ساعت 16 امروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..