تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان اضطراری 250 نفر از خانواده‌های مصدومان حوادث جاده‌ای خراسان رضوی/بازگشایی اتوبان باغچه

اسماعیل بهمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: از تعداد اتومبیل‌هایی که در حادثه اتوبان مشهد به باغچه دچار آسیب شده‌اند نمی‌توان آمار دقیقی داد اما هم اکنون حدود 50 دستگاه خودرو در محل حادثه همچنان وجود دارند.

وی با بیان اینکه بیش ار 250 نفر از اعضای خانواده‌های مصدومان حادثه اتوبان مشهد باغچه در حالت اسکان اضطراری هستند، خاطرنشان کرد: برای تغذیه و اسکان دادن این افراد در سوله‌های بحران برنامه‌ریزی شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در محور مشهد به باغچه بسیار سنگین و حرکت خودروها کند است، تصریح کرد: محور آزادراه مشهد به باغچه به مدت یک ساعت مسدود بود اما هم اکنون بازگشایی شده است.

بهمن آبادی ادامه داد: با این حال هنوز وضعیت دید در محور مشهد به نیشابور مطلوب نیست.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان اضطراری 250 نفر از خانواده‌های مصدومان حوادث جاده‌ای خراسان رضوی/بازگشایی اتوبان باغچه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..