تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام ۴۷۶ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای همدان

به گزارش خبرنگار مهر، علی تعالی بعدازظهر جمعه در جمع خبرنگاران از افزایش ۳۸ درصدی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی همدان نسبت به دوره قبل خبر داد و گفت: با پایان یافتن پنجمین روز ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در فرمانداری همدان و بخشداریهای تابعه تعداد داوطلبان شوراهای اسلامی به ۴۷۶ نفر رسید.

وی با اشاره به ثبت نام ۱۸۵ داوطلب در ۵ روز اول ثبت نام انتخابات در دوره چهارم شوراها افزود: مقایسه آمار ثبت نام در مدت مشابه حاکی از افزایش ۳۸ درصدی داوطلبان شوراها در شهرستان همدان است.

تعالی با بیان اینکه از ۴۷۶ نفر داوطلب ثبت نامی ۲۰ نفر زن هستند، یادآور شد: فقط دو روز تا پایان مهلت ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی باقی مانده و ششم فروردین پایان ثبت نام است.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به کاهش تعداد اعضای شورای شهر همدان نسبت به دور قبل از ۱۵ نفر به ۱۱ نفر اظهار داشت: تا کنون شهر همدان ۱۵۷ داوطلب ثبت نامی داشته است که ۱۴ نفر از این افراد سابقه عضویت در ادوار پیشین شوراهای اسلامی شهر را دارند.

وی افزود: تاکنون شهر مریانج ۸ داوطلب، شهر جورقان ۱۰ داوطلب و شهر قهاوند یک داوطلب ثبت نامی داشته که شورای اسلامی این شهرها در قانون ۵ نفره پیش بینی شده است.

رئیس هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان همدان اضافه کرد: بخشداری مرکزی همدان نیز تاکنون ۲۲۶ داوطلب و بخشداری شراء ۷۴ داوطلب ثبت نامی برای شوراهای اسلامی روستا داشته است.

تعالی افزایش داوطلبان ثبت نامی شوراهای اسلامی را گامی در راستای تقویت این نهاد و مشارکت بیشتر مردم در تصمیم گیری ها برشمرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام ۴۷۶ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..