تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




١١٢٢ نفر در سطح شهرستان کرمانشاه ثبت نام خود را نهایی کردند

فضل‌الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۳۳۹ نفر در شهرستان کرمانشاه ثبت نام کردند.

فرماندار کرمانشاه گفت: در شهر کرمانشاه و شهرهای کوزران و ماهیدشت و هلشی جمعا ٢٩ نفر ثبت نام کردند که ٢٧ نفر از آنها مرد و ٢ نفر زن هستند.

 رنجبر بیان کرد: ٣١٠ نفر نیز از روستاهای بخش‌های کوزران، مرکزی، ماهیدشت، فیروزآباد و بیلوار ثبت نام کردند که ١٠ نفر از آنها زن و ٣٠٠ نفر مرد هستند.

وی افزود: در مجموع تا پایان روز پنجم ١١٢٢ نفر در سطح شهرستان ثبت نام نموده که ١٠٧٢ نفر مرد و ٥٠ نفر زن هستند و در شهر کرمانشاه ١٩٠ نفر ثبت نام کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «١١٢٢ نفر در سطح شهرستان کرمانشاه ثبت نام خود را نهایی کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..