تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این شلوار جین از یک جیب مخصوص برای گوشی هوشمند برخوردار است

این شلوار جین از یک جیب مخصوص برای گوشی هوشمند برخوردار است

با توجه اهمیت زیاد گوشی های هوشمند در زندگی های امروزی، اکثر لوازم خانگی و محصولات مختلف هوشمند شده اند یا به گونه ای طراحی شده اند که با گوشی هوشمند ما همگام سازی شوند. این ویژگی به انواع پوشاک هم سرایت کرده و حالا شلوار جینی تولید شده که یک جیب مخصوص برای نگهداری اسمارت فون دارد. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

شرکت Muji تولید این شلوار جین را به عهده داشته که البته به نظر می رسد محصول آن ها اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه شده است. از آنجایی که نمایشگر گوشی های هوشمند در سایزهای مختلفی تولید می شود و اخیراً بسیاری از افراد ترجیح می دهند که گوشی آن ها صفحه نمایشی بزرگ تر داشته باشد تا محتوای داخل آن راحت تر و بهتر دیده شود، نگهداری اسمارت فون ها در جیب شلوار چندان آسان نیست و همواره نگرانی از وارد آمدن آسیب یا ضربه به آن ها وجود دارد. برخی اوقات هم قرار دادن گوشی در جیب شلوار باعث ایجاد برآمدگی بر روی جیب می شود که فرد را آزار می دهد. اما شلوار جین مخصوص Muji این مشکل را با جیب مناسب برای حمل گوشی حل می کند و شما با خیال راحت می توانید اسمارت فون خود را به آن بسپارید.

این جای مخصوص در پشت شلوار تعبیه شده و کمی بالاتر از جیب پشتی سمت راست معمول در شلوار جین قرار گرفته است. علت این که جیب مخصوص گوشی در وسط قرار ندارد این است که فرد بتواند به راحتی بنشیند. هم چنین جدا بودن محل قرار گرفتن گوشی با لوازم دیگر مثل کلید، کمک می کند تا گوشی کمتر در معرض آسیب و خط و خش قرار بگیرد.

به نظر می رسد در این جیب، گوشی هایی هم اندازه با آیفون 7 یا آیفون 6 اپل و هم چنین گوشی های اندرویدی چون گلکسی اس 7 سامسونگ به خوبی جای داده شوند. هنوز مشخص نیست که آیا گوشی های بزرگتر هم می توانند به خوبی در جیب مخصوص این شلوار جین قرار داده شوند یا خیر.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این شلوار جین از یک جیب مخصوص برای گوشی هوشمند برخوردار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..